VAD HAR HÄNT?

Ok jag är utnämnd till Sveriges sämsta bloggare, har inte uppdaterat
på två veckor eller något så mina föräldrar ringde o trodde att man hade
dött. Jaja, bjuder på lite inläggsbombardering istället, som jag brukar göra
när jag har varit dålig på att uppdatera =) Men vi har faktiskt haft mycket
plugg att göra nu i två veckor med 5 tentor att tänka på. Dock har det
slutat med att jag pluggade tre timmar till första, fem till andra, en till
tredje, sex till fjärde och snart stundar den femte som jag väl börjar på
någon timme innan =) Men men, ganska lätta tentor och förhoppningsvis
klarar jag dem ändå.

 
I övrigt har vi firats Öyvinds 26årsdag på en restaurang vid Porta Venezia.
Ja han börjar se sjukligt trött o rynkig ut, men det är det som händer runt
26 =) Åt en go liten pizzarackare också.


Lyckliga över att få mat =) Jag o Elisabeth.


Här sitter vi i skolan, som känns som vårt nya hem, även om det surfas
och uppdateras en hel del facebook istället för att plugga =)


Någon utgång har man väl hunnit med också =) Sara och jag festar till
det på en breezer. Jag blev tårögd av lite god hederlig alkoläsk som
skulle kunna likna svensk cider! Jag har på mig mina nya lila fladdetbyxor
från H&M. Sjukligt sköna att ha i denna tropiska värme som det är här
nere nu.


Här sitter vi o drinkar lite i Navigli på en uteservering. Värmen är total
hela natten lång, och här gäller det att hålla koll på rövsvetten så att
den inte syns igenom när man reser sig upp!


Schteka är vi ju bra på också, och ibland måste man även schteka
sofistikerat som här på en restaurang nära Jörgens lya.


Vi satt på en uteservering på takterassen.


Öyvind var glad över sin schtekiga stek! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0