AVSKEDSMIDDAG

I lördags hade vi kommit till den tråkiga helgen: den sista i Milano.
Och det firades inte utan sörjdes på Toscana med en middag och
efterföljande utgång på Cavalli.


Jacob, restaurangchefen, tar adjö av sina stammisgäster, oss, genom
att bjuda på drinkar =)

 
Johan är just nu i Kina, för ett internship. Och Katta o Josse sitter i mörka
Göteborg. Sara och jag sitter ensamma i den enormt stora och tomma lgh i
Milano. Alla göteborgare åkte imorse och lämnade oss. Så sjukligt tråkigt.
Satt och grät en stor skvätt i sängen tidigare idag, efter att jag hade målat
väggarna, oljat in köksbordet och pustat alla ytor ( i hopp om att få tillbaka
någon deposition efter Kattas och Johans efterfest i köket i lördags) och
sedan stannade upp för ett tag och insåg att detta underbara liv hade kommit
till sitt slut. Jag älskar er Casa Svedese!


Tessi och hennes kompis var också med på middagen.


Sara och Josse blir matade som gudinnor på Cavalli =)


Philip Cristoff, den ständiga klippan i Milano när det hjälper att hjälpa
utbytisar in på ställen!


Sara gillade som vanligt att klä ut sig i andras attiraljer =) Här hittade
vi ett gäng fransmän som var på bachelor party, därav "Just engaged"
tröjan.


Katta var inte heller sen på att hitta sig en hatt och ett par solisar att
låna. Här med två av fransmännen. Fransmännen följde även med hem
till oss på efterfest, som inte slutade förrän 9 på morgonen (jag la mig
väl runt 6, men Katta o Johan höll ställningarna).

Puss till Katta, Josse, Sara och Johan. Ni är bäst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0