SHOPPINGDAG


Äntligen så har vi fått lite tid att koppla av. Har bara varit ett enda spring
på stan för att fixa grejer. Men idag tog vi sovmorgon och gick ut för
lite shopping. Här äter vi brunch på California café.


Köpte två jättesnygga ringar på accessorize, 18,90 euro och 12 euro. 
Jättesnygga färger att kombinera, turkost, brunt och guld.  


Dessa godbitar till skinnshorts finns på Zara för 69,90 euro.
Grymt snygga, går att använda tillsammans med svarta strumpbyxor
nu med innan det har blivit varmt. Orkade dock inte prova dem eftersom
det var så sjukt lång kö till provhyttarna.


Snygga byxor från Zara. Jättefina till sommaren och har lite Chloékänsla
över sig.


Det fanns även några liknande shorts som jag skulle vilja ha. Jättefint
med hög midja och en beige kakifärg. Något som jag kanske normal
inte skulle bära, men tror att de kan bli jättesnygga till sommaren
men rätt matchning.


Snygg väska från Accessorize, 49 euro.
Med en enkel outfit så är det här den enda accessoaren man behöver!


Snygg glittrande sak från H&M. Kosatde runt 500-600 kr tror jag.
Jag har börjat tröttna på alla paljettplagg, men denna var ändå snygg
eftersom den kändes lite annorlunda med annorlunda mönster och
färger.


Snygg sliten jeansskjorta från H&M. Dock tyckte jag att den var lite
för sliten eftersom den hade ett hål i tyget. Men fin färg på den!
Vill ha jeansplagg nu och kombinera likt Chloé på catwalken. Jag skulle
gärna matcha denna med ett par jeansshorts i en mörkare tvätt.


Klänning från Mango. Ganska ful klänning men ett roligt tips hur man 
med hjälp av en dragkedja och lite pärlor kan piffa upp en gammal
klänning och göra den som ny. Kanske ska ta och göra något liknande 
med en svart klänning och en massa färgglada pärlor. 

 
Jättesnygga herrskor från Mango. Ett hett tips till hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0