100121

Idag har vi farit runt och letat lgh igen. Har ringt alla kontakter, vänner
till kompisar som vi känner hemifrån. Så man känner sig som ett riktigt
socialt klängdjur. Men men, alla är iaf väldigt snälla och hjälpsamma.
Jag och Sara som jag reser med.
Duomo som är Milanos mittpunkt.
Utanför den nybyggda delen av vår skola; Universita Bocconi
Lunchen som skulle vara en tomat och mozarellasallad, som eg bestod
av en enda klump mozarella, jäklar vad vi skrattade när jag fick in den.
Men men, det är ju osten som är det godaste så why not! =)
Här har vi mött upp spansk-finske Arthur, som jobbar för Armani,
för att ta en apperetivo som är en riktigt traditionell sak att göra
i Milano: man går och köper en drink på ett uteställe så får man in en
massa gratis plockmat till det, inte helt fel. Grymt gott var det också!
På mig har jag mitt underbara halsband från H&M och min nya koftliknande
genomskinliga sak från Weekday.
Här har vi den smaskiga buffén samt den goda cocktailen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0