VÅRENS JACKA


Bild: Burberry Prosum från Glamour.se
Enligt Glamour så har tydligen redan höstens jacka korats. 
Det är fårskinns/fårulls-jackan. Den är faktiskt riktigt snygg.
Men kommer ihåg att endel redan tjatade om den förra hösten,
men det brukar väl ta ett tag innan något slår riktigt stort. Nu
har iaf väldigt många designers någon form av denna jacka.
Jag blev riktigt förtjust i den redan i vintras när jag såg en tjej
på båten över till Gotland som hade en, när jag åkte hem för
att fira jul. Sen såg jag henne på stan också dagen efter och
blev överförtjust i hennes jacka som såg ut ungefär såhär:


Så jag funderade ett tag på om man skulle ta sig en sväng till Gotlands
fårskinnsbutiker och kolla om de har någon snygg jacka, det finns ju
iaf en hel del sådana butiker där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0