SOLIGA DAGAR


Solen skiner och vi är på väg till en shoppingtur. Vårjackan har tagits
fram och solglasögona luftas.


Här står jag o Katta på shoppinggatan Buenos Aires i norra delen av stan.




Här har vi hittat en cykel som vi tyckte såg ut som en perfekt fotocykel.


Här står vi och väntar på spårvagnen på Piazza 24 Maggio.


Lapar lite sol vid Doumen.


På kvällen gick vi på aperitivo som vanligt. Goda drinkar!
Sara, Simon, Katta, Johan, Jossan o jag.


Jag o Josse.


Min frozen banana daiquiri, min nya drink. Sjukt gott med banan!


Närbild på mitt nya nagellack som jag köpte på dan. Lite turkosfärgat.
Fin fint! Har även på mig en ny klänning som jag köpte, får dock lägga
upp en bättre bild på den sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0