NYTT I GARDEROBEN


Var på stan ikväll och shoppade lite. Sjukt skönt att gå på stan mellan
kl 18 och 20, ingen kö till provrummen och lugnt i butikerna. Hittade
den här jeansskjortan på Zara för 29,90 euro. Den ska jag använda
till jeans eller mina läderbrallor nu. Sen i sommar blir den jättesnygg
till ett par jeansshorts eller en fluffig cremefärgad kjol.


Det här skärpet köpte jag också på Zara för att matcha jeansskjortan
med. Kostade runt 20 euro.


Den här fina rosa läppfärgen köpte jag på H&M för 3,50 euro. Kommer
vara jättesnyggt att piffa upp sig med när man bär svarta kläder. 
Fungerar så väl till fest som till vardags. Provade det redan i butiken
och det passade bra då, så får hoppas jag vågar mig på den igen,
brukar ha svårt för att ha färg på läpparna annars.

Kommentarer
Postat av: h

jag måste också införskaffa en snygg jeansskjorta

2010-02-21 @ 09:09:37
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0