KULTURELL I MILANO

Igår hade vi skola. Började kursen communication and event management.
Verkar vara en riktigt bra kurs, så kanske läser 12 credits istället för bara 6
som jag hade bestämt från början. Efter skolan gick jag och Sara till moderna
museet i spöregn. Mina kängor från Björn Borg har gått sönder mitt över sulan
så de läcker in, så plaskade runt på museet. Och varför det kallades för det
moderna museet har jag inte en blekaste om. Det var bara gammal konst
från 1800-talet, ganska tråkig. Var endast en skulptur som var lite rolig på
hela museet. Tog bilder med mobilen, men har inte haft tid att ladda upp dem
bilderna, så får se om de kommer senare kanske =) På kvällen hade vi lite party.
Josses och Kattas kompis Maria från göteborg var o hälsade på. Sen gick vi o 
dansade på Old Fashion som varje onsdag. Katta o Josse var tidigare på dagen
och plåtades för en modellagentur, så poserna vi jobbade med på kvällens 
foton blev lite extrema =)


Som vanligt i alla mina sällskap så ser jag så mörkhårig ut =)




Jag har på mig min nya klänning från H&M, Sara har även hon på sig
en ny klänning från H&M. 


Här försökte vi sporta lite botox och sillis-looken. Mitt nya fina nagellack
är på också och här syns detaljsömmarna på klänningen lite bättre som
jag tycker är så fina.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0