BILDKAVALKAD



Igår bjöd Johan på hemlagad trerätters. Musslor i vitvinssås, shit!
Verkligen min favorit med vitvinssås. Huvudrätt bestod av risotto milanese
som är en saffransrisotto med korv. Efterrätt var chokladpanacotta.
En helt lysande middag med andra ord! Efter det blev det fest, och Johan
hade fått en roulettshotbricka av oss i present som användes för fullt.


Här sitter jag som spritcroupier.


Work it!


Här är vi på klubben Old Fashion tillsammans med Mr G, som han vill
kalla sig.


Jag och Heidi.


Mina söta tjejer.


Sjukt rolig bild! Jag posar o putar med läpparna som om jag har sprutat
in flera kilo botox. Ole Martin ser ut som han spanar in behagen. Och
märk Jörgen i bakgrunden uppe i vänstra hörnet, hans ansikte ser helt
förvridet ut.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0