20100206


Igår var vi och shoppade en sväng. Köpte denna väska på Zara för
40 euro. Tycker att skinnet var så fint och metallramen gör att den 
känns lite lyxig. Perfekt som partyväska! 


Sara och Katta på vår shoppingrunda. Katta jobbade vårjacka redan
nu. Sjukt snyggt med skinnjacka, den har man längtat efter att få
använda ett bra tag nu under vinterns kalla månader. Men det dröjer
nog ytterligare ett tag innan min åker fram.


På kvällen var vi på inflyttningsfest hos två svenskar. Efter det gick vi
till klubben La banque med hela skandinaviska ligan. Här sitter jag och
norskan Heidi och sippar på en varsin Pina Colada. Klänningen jag har
på mig lånade jag från Katta och den kommer från Monki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0