STEK STEK


Jag och Josse har klätt upp oss för en liten middag...
Jag har på mig min egensydda långklänning tillsammans med ett skärp
från Zara och armband från Marc by Marc Jacobs. Josse har på sig sin
klänning från H&Ms garden collection, och lånade mitt armband från 
Designhouse. 

 
Här har middagen på Jazz Café närmat sig slutet och vi har fått in lite
diverse puddingar i form av bryllé, choklad m.m, halvgott! Efter att ha
kommit en halvtimme för sent så fick jag och Josse sätta oss på varsitt
hörn av de två borden i varsin ände. Jag hamnade brevid två norrmän
som var ungefär 19 år och pratade om hur kul de hade haft under sin
russperiod (studenten) och hur fattiga och dåliga svenskar var på att
förstå dem...suck! Halvkul! Sen så hoppade jag bort till Josse och hade
lite trevligt med de andra...tills de visade att det var dags att betala.
Varpå Jacob visade upp 6 fingrar i luften som tecken på vad alla skulle
betala...jaha, gött, 6 euro var, det var väl ett ganska bra pris för
buffématen och 1 glas vin tänkte jag....men tji fick jag! De hade såklart
menat 60 euro med de där 6 fingrarna, doh!!!! Så jag skrapade ihop alla
pengar jag hade och lämnade dem ifrån mig med gråten i halsen, för
att aldrig mer återse de små barnen =/

 
Sen slutade det med att Micke (på bilden) fick agera min sugardaddy
för resten av kvällen och låna ut pengar till taxi och inträde, doh!
Han ser nöjd ut iaf! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0