SOMMARKÄNSLOR

 
Idag var vi på vernisage i Lärbro på Gotland och såg flera konstnärer
som ställde ut sina alster, bland annat två kompisar till mig som målar
gotlandsmotiv. Jag fastnade speciellt för en konstnär, Hanna Granlund,
och tog bilder på hennes tavlor med mobilkameran, men har inte med
mig någon sladd att ladda över bilderna med tyvärr. Efter det åkte vi 
till två antikaffärer och en loppis. Jag hittade den här läderväskan för 
20 kr, och en tillhörande plånbok för 10 kr. Riktigt skönt att man fortf.
kan hitta billig second hand, i storstäderna har det blivit sjukt dyrt att
handla vintage eftersom det har blivit så populärt. Skinnjackan jag har
på mig köpte jag i onsdags på Gina Tricot för 499 kr. Den kommer att
bli fin till alla sommarplagg och ger lite känsla av sommar redan nu.
Jag kommer att matcha dessa två saker bland annat så här. Är helt kär
i långklänningar nu och kommer gå runt i dem både till vardags och fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0