BIG NIGHT OUT


I tisdags blev vi bjudna på middag hos managern på Kattas och Josses
modellagentur. Han hade även bjudit in sina tre kusiner som stod för
matlagningen. Där hade vi en trevlig kväll med fotbollsmatch, pasta
och vin. Den ena kusinen samlade på hattar och jag fick ju såklart
den fulaste, kondommössan!! Haha. Josse jobbar truckerkeps och
Katta är ute o fiskar.


Här har jag fått en lite stiligare hatt på mig.


Här har vi managern Ilario.


Här sitter vi och snackar business. Jag marknadsförde mig som fan
och han skulle kolla på mina kollektioner. Tror jag överdrev lite om
hur bra min design var. Han bjöd även in mig för provfotografering
på agenturen...men det får vi se hur det blir med den femman...det
är ju inte så att man trippar förbi bara hur som helst och anmäler sig
själv!


Ilario med ett fång brudar.


Påväg ut till taxin för att åka till Circle.


Här träffar vi en till svensk utanför Circle, och som skandinav ute i
världen så blir man ju genast bra kompisar...eller?


Igår spenderade jag en mer trött dag med kursavslutning i form av en
stor presentation av ett event som vi har planerat. På kvällen var vi 
tjejer, eftersom vi var de enda som inte blivit bjudna på förfest hos
Toine, på aperitivo runt hörnet. God drink var det iaf! (Ja mamma den 
är alkoholfri) =) För att sedan gosa upp oss i Saras säng och titta på
Top model och snacka diverse konstigheter.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0