20100411

 
Dagens: Långklänning från H&M        Kvällens: klänning från Weekday,
                                                                    armband J. Dauphin


Dagen spenderades i parken, Park Sempione, med hela gänget.
Lite rastlös blev man allt av att fortf. behöva skyla sig från solen medan
de andra låg o stekte o sparkade boll.

  
Josse i parken. Kvällen spenderades på fest hos Ole Martin och Öyvind
och sedan med dans på Just Cavalli. Dock fick Jörgen, jag och Öyvind
inte tag på någon taxi hem, så vi promenarade hemåt, tog väl ca 30 min,
tur att jag tog mina ballerinaskor på mig den kvällen iaf. Sen var Öyvind
hos oss och lagade en morgonomelett kl 5 när vi kom hem. Gott var det!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0